недеља, септембар 10, 2006

Trenutak samoce

Osećam ga u grudima
Kao tugu
Kao bol
Kao prazninu

Gde su nestali snovi
Ko je ugasio vatru
Kome je vetar odneo pahulju
Ja je trenutno ne vidim

Nešto me je uzdrmalo
Nešto je rečeno
Nešto je zamišljeno
Nešto sam osetila
Negde smo se razišli

Ne znam gde je sve to vodilo
U noć
U ambis
U procep

Za trenutak
Sam posumnjala u smisao života
Za trenutak
Sam osetila da me nema i da me neće biti
Za trenutak se zemlja zatresla
I ja nisam znala šta da radim.

Koliko se reči može staviti u jedan osećaj
Koliko se trenutaka može preskočiti neznanjem
Koliko ima mene u vibraciji noći
U procepima neisanjanih snova

Brzo
Zaroniti
I sebe
Izgubiti

I meni on ne treba
I meni niko ne treba

Gledala sam kako je vodio ljubav sa drugom ženom
U mislima

Nestala bih bih u jedan, dva i tri
Sada

I želim samo jedno
Da Sam Kraj

Нема коментара: